2010. szeptember 22., szerda

Mégiscsak tudok főzni

Szombaton palóclevest csináltam. Ez csak azért nagy szó, mert ugye fóbiám van a levesfőzéstől, és ha lehet, ez még bonyibb, mint a húsleves. Hát jelentem, király lett. Oké, a rántást picit elcsesztem (ahelyett, hogy szépen berántódott volna a leves, a liszt inkább minigaluskákat képezett), de majd gyakorlom. A benne főtt zöldbab-, krumpli- és répadarabkákat tök jóízűen ette a babó is (BLW), de összeturmixolva valamiért nem tetszett neki.

Aztán még az is volt, hogy csináltam szilvás gombócot. Csak mert a szilva, amit vettem, kissé savanykás volt, meg azért is, mert szeretem. Isteni lett, a harmincból egy tucatnyi gombócot le is fagyasztottam. Ebből nem kapott a babó, de a szomszéd neonatológuscsaj igen, és meg is dicsérte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése