2011. január 19., szerda

Helyzet

Nem szeretném elérni az egy hónapot blogszünetileg, úgyhogy itt vagyok (de nem ragyogok).

Először is, a rohadt homloküreg-gyulladás újra kijött, elegem van, szétesik a fejem, satöbbi. Könnyítésnek a babó is beteg (nátha, felsőlégúti izé), meg F is, és persze kint vagyunk... utálom ezt... az itteni doki mindig ugyanazt a vény nélkül is kapható vackot írja fel  (kb = neocitrancs), a babó dokija meg nem is ad gyógyszert, csak orröblögetésre bíztat. Elegem van, fáradt vagyok, elegem van. Ja, fáradt is vagyok, mondtam már?

Pedig azért csomó mindenről lehetne írni.... megvolt a babó első szülinapja, tök jól sikerült az előzetes rettegésem ellenére....., meg volt klassz otthoni családi karácsonyozás, meg nagyszülőzés egyfolytában... Babó áll, lassan megy...jön a foga (az összes fogzási tünetet prodikálja, csak még a fogat nem)... engem már majdnem megint kés alá küldtek, yeah, the same old story (almost), de "csodálatos gyógyulásom történetét" (is) majd máskor.... ja meg befejeztem egy munkát a sok restanciából, de ezek basszus olyanok, mint a Tamási Áron-féle ördögök, ha egy fejet levágok kettő (hét? kilenc?) nő helyette.

Hát ilyenek vannak, meg F-fel kissé gyaluljuk egymást mostanában.... asszem eléggé lefárasztott bennünket az elmúlt év, de majd csak lesz jobb is. Csak kissé elegem van. 

1 megjegyzés: