2011. május 12., csütörtök

Otthon

... voltunk pár hetet. Végtelen jól esett, annak ellenére hogy elég hajszás volt.
Volt mindenféle:
I. Először is végigjártam az egészségügy néhány szegmensét.
1. Voltam nődokinál. Még mindig van a ciszta, és a szabad folyadék, de a helyzet kb. stagnál, és nem igényel sürgős beavatkozást, bár a doki majdnem rábeszélt a ciszta és a folyadék leszívására, de most nem volt kedvem hozzá, majd lehet, hogy augusztusban. A kinti nődoki szerint simán lehet h a helyzet magától is rendeződik, ha már nem szoptatok (még mindig igen).
2. Voltam belgyógyászaton, a pajzsmirigy miatt. Most az van, hogy próbát tartunk pár hónapig, gyógyszer nélkül. Amúgy is annyira mini adagot szedettek velem, és elvileg csak a terhesség és a szoptatás idejére szólt, hogy remélem, így is jó lesz majd az eredmény. Kontroll augusztusban.
3. Voltam fogorvosnál is, akut teendő ott sincs, de van egy kezdődő lyuk, amit még korai volna betömni (?van ilyen? mondjuk tök klassz a doki, maximálisan megbízom benne, de ez viccesen hangzott.)
4. Voltam bőrgyógyásznál, anyajegyek oké.
II. Aztán voltam a munkahelyemen, meg dolgoztam is valamennyit. Nem, még nem értem a projektek végére.
Erről lehet, hogy írok külön is, de nem most, mert tuti felhúznám magam.
III. Barátnőztem, mondjuk elég szolidan, de azért belefért É-vel egy nagy dumálás, meg A-val két kisebb, meg T-vel egy közepes, meg néhány telefon. És véletlenül összefutottam az egyik volt pasimmal, vele is dumáltunk egy keveset, elképesztő dolgokat mesélt a kamasz lánya korosztályáról, brr. A csajokkal rendeztünk ruhacsereberét is, ez már régi vágyam volt. Tök jól sikerült, én is találtam ezt-azt, de a lényeg, hogy a barátnőim boldogan vitték el a zsákmányt, én meg megszabadultam kb. négy zsák mindenfélétől.
IV. Családoztunk, ezek is jólestek nagyrészt, Mici sokat volt nagyszülőknél, mindenki olvad tőle... a kinti létben ezt sajnálom a legjobban, hogy tök keveset találkozik a babó a szüleimmel, ill. F szüleivel. Ilyenkor igyekszünk pótolni.
V. Micit elvittük Halász Judit koncertre.

Ami kimaradt:
1. Nem voltunk F-fel kettesben sehol.
2. A tesómmal relatíve keveset programoztunk.
3. Nem mentem el az idős rokonhoz, akinek régen a kedvence voltam, de mára megutált, mondva csinált okból - kissé már meszes és bolond (ez is egy külön sztori, mindegy).
4. Nem volt összejövetel az unokatesóimmal (megboldogult nagynéném családjával).
5. Nem jutottam el szemészhez, pedig szerintem romlik a szemem, se a háziorvoshoz.
6. Nem jutottam el egy csomó helyre, ahova terveztem, pl. néhány hobbi és ruhaboltba...
7. A barátnőim többségével nem találkoztam, sőt, van, akivel nem is beszéltem.

Summa summarum, fogalmam sincs, mennyi időt kellene otthon tölteni ahhoz, hogy ne legyen komoly hiányérzetem, miután visszajöttünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése