2013. február 21., csütörtök

Ezt muszáj

Mici nagyon elszánt, érdeklődő és lelkes, hogy most egy újabb nyelvet fog megtanulni. Rengeteget kérdez, hogy ezt hogy mondják, azt hogy mondják angolul. Az egyik első dolog, amit megtanult, ez volt: "Doors closing" (merthogy nálunk beszél a lift).

Történt pedig a minap, hogy kedveskedni akar vele egy néni, és valamit gügyögött neki (de annyira gügyögött, hogy én sem értettem mindent), Mici figyelmesen hallgatta, és amikor úgy érezte, hogy rajta a sor, hogy reagáljon, így vágta ki magát:            
        Én még csak annyit tudok angolul, hogy "Doors closing!"




2 megjegyzés:

  1. Szia, mar olvaslak a POCAKOSSAGOD :) ota, de sose kommenteltem, viszont most muszaj, mert en is Angliaban vagyok.
    Ti hol, merre?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te jó ég, ezt észre sem vettem! Szia Mariann!! :) Mi Yorkshireben, hát ti?

      Törlés