2009. augusztus 24., hétfő

23.-24. hét határán, babaholmik

Pénteken betöltöttük a 23. hetet. Megy az idő, ha lassan is... Pocakmanó továbbra is vígan rugdalózik odabenn, tulajdonképpen ez tök jó dolog, ha valami miatt (pl. görcs) elkezdek parázni, akkor nagyon megnyugtató, hogy rúg:) Azt vettem észre magamon, hogy mióta rugdosni kezdett, sokkal jobban leköti a gondolataimat a várandósság, mint azelőtt. Hihetetlen ez az egész :) 
Ha a bambino továbbra is a nagykönyvi méretekkel rendelkezik, akkor már 510 gramm, és 30 centi körül van a teljes hossza. És hogy micsoda mocorgást produkál néha, hát elképesztő. Egyik este, már az ágyban voltunk, beindult, és nem győztem röhögni, hol itt bukkant elő, hol ott, meg se tudom fejteni, hogy mije hol van! A férjem is érezte, már nem is először, és velem együtt röhögött. 
A terhességi tünetekből a következőket tapasztalom: egyre nehezebb lehajolni, sokszor fáj a derekam, néha a szeméremcsontom irányába nyilall (mintha erre mondta volna a védőnő, hogy a méh tartószalagjainak a nyúlásától van), néha görcsölök (de most már komoly mennyiségekben nyomatom a magnéziumot). Gyomorégés néha van - tipikusan bizonyos kaják után, úgyhogy ezeket hanyagolom is. Ez új: elkezdett feszülni és viszketni a bőr a hasamon. Pluszkilók száma: 3; a derékbőségem currently 87 centi, ami minimum 22 centis bővülést jelent, sajna fogalmam sincs, hogy mennyiről indultam. Nem repedt szét, mondjuk szorgosan kenegetem is, most éppen R. barátnőm által importált homeopátiás krémekkel. Neki ezek egészen az utolsó hétig beváltak, addig olyan volt a hasa, hogy öröm nézni, de a 40, héten 4 centit nőtt a hasa körmérete, és akkor lettek is csíkjai... Hogy valami pozitívumot is írjak, a fekvős életmódnak elkezdtem összegyűjteni az előnyeit. Eddig 3ig jutottam: a talpam lassan olyan, mint a babáké, nagy valószínűséggel nem lesz visszerem, és izé, a harmadik most nem jut eszembe.
A bambinonak egyelőre semmit nem vettünk - kicsit babonából is -, ennek ellenére már egy csomó minden megvan, vagy be van ígérve. R. barátnőmtől kaptam egy zsáknyi babaruhát 0-3 hónapos korig, igaz, hogy kisfia van, de nem olyan fiúsak, és odáig vagyok tőlük. Vannak benne zoknikák, cuki csíkos rugdalózók, réklik, sapik, alvóskezeslábas, meg mittomén még mi, egy csomónak a nevét se  tudom. Hihetetlen mennyiség. Aztán van a bölcső, ez már az asztalosbácsinál szépül...  A. barátnőm szintén beígért ruhákat - most már tuti nem fog kilógni a gyerek feneke! - meg babakocsit, kiságyat, sőt, pelenkázót is. Lassan azért majd elkezdem összegyűjteni, hogy mi kell még pontosan.

4 megjegyzés:

  1. Most már sikerült oldalra varázsolnom a linkeket, de arra még mindig nem jöttem rá, hogy hogyan kell elérni, hogy a bejegyzéseknek csak az eleje jelenjen meg, a folytatás csak kattintásra. Ha valaki tudja, világosítson fel, plz!

    VálaszTörlés
  2. Bocsika, de én a blogspot-hoz nem értek!!!
    Haladtok ám Ti is azért szépen!!! Sosem tudom, hogy hol is tartotok.... jó lenne egy vonalzó... persze csak ha tudsz szerkeszteni egyet!
    De jó hogy ilyen sok babarucit kaptál/kapsz!!!
    Rúgdosás: hú és még mennyit fog!!! Enyimlány most ki akarja szakítani a hasamat, pedig még van 9 hetünk együtt....

    VálaszTörlés
  3. Blogspoton segíteni nem tudok én sem. :)
    Ilyen nyilalások nekem is voltak, jobb ilyenkor egy picit ledőlni, pihenni.
    Viszketésre meg Babylove terhességi csíkok elleni olajat használtam, nagyon jó volt. :)
    És nagyon szépen haladtok. :)

    VálaszTörlés
  4. Nani köszi :) vonalzót már egyszer csináltam, de elveszett :( Azért lehet hogy csinálok még. Szombaton kezdődik mindig az új hét (holnap a 25.)
    Picuranyu, Neked is köszi :) sajna én alapból is fekszem, vagyis a ledőlés nálam úgy van, hogy akkor egyáltalán nem kelek fel... az olaj-tippet köszi!

    VálaszTörlés