2009. augusztus 10., hétfő

Munkafront, 21. hét, egyebek

Régen írtam már. Nem mintha nem lenne kedvem, csak épp munka van dögivel, és muszáj lenne legyártani egy-két dolgot, mielőtt kivonom magam a forgalomból. A munkabírásom viszont töredéke a korábbinak, ami kellemetlen helyzet, mert egyfelől nem vagyok táppénzen, másfelől, - ha lennék is - azokat a feladatokat, amikben nyakig benne vagyok és nem delegálhatók tovább, be kéne fejeznem, különben több ember munkája is megy a kukába. Vagyis táppénzen ugyanígy dolgoznom kéne, viszont a pénzbeni különbözet nagyon nem mindegy, így hát egyelőre a csökkenő kapacitásaim ellenére nyomatom a melót.

Nade, hogy vidámabb témákról is írjak, pénteken voltunk ultrahangon a férjemmel. Előtte megbeszéltem a bambinoval, hogy megyünk a doktornénihez, és ha akarja, megmutathatja, hogy kisfiú vagy kislány. Olyan kis drága volt :)) Tök nyugiban volt az egész vizsgálat alatt, mintha tudná, hogy most valami fontos dolog történik- a doki mindig nagyon alaposan és hosszan vizsgálja. Egyre valószínűbb, hogy kislány!! Bár konkrétan ez így nem hangzott el, csak annyit mondott a doki, hogy nem lát semmit lengedezni, akárhogy nézi :) Valahogy mindig elönt a rajongás, amikor látom a babát, akármit is csinál, sőt, akkor is, ha épp nem csinál semmi különöset. De most egész meghatódtam, hogy nem úgy produkálta magát, ahogy szokta (iszonyat pörgéseket, mutatványokat csinált az ultrahangon már nem egyszer), hanem szép nyugiban mutogatta mindenét... az arcocskájáról még egy képet is kaptunk, szééép! Ja, ez egyébként az SZTK rendelő volt megint, ritka béna géppel, a férjem elég jól látta, de én csak kb 30 fokos szögből láttam rá a monitorra - merthogy az a doki felé volt fordítva. Nem a babamozi kategória, de sebaj.

További paraméterek: volt méhszájvizsgálat is, bakker ez múltkor is annyira fájt, hogy azt hittem, leugrok a vizsgálóasztalról, hát most szó szerint nyüszítettem, hogy hagyja abba egy picit a doki, míg kilazulok, mert olyan szinten görcsbe álltam egy pillanat alatt, hogy ihaj. Meg is tette, utána jobb volt, de úgy vánszorogtam ki a végén a rendelőből, remegett a lábam. Csak sajna muszáj néznie mindig, mert a görcsök miatt nézni kell, hogy minden oké-e. Hála Istennek tök zárt a méhszáj (C3000), de a doki szerint elkezdett felpuhulni, úgyhogy továbbra is pihi ezerrel. A lepény még mindig totál betapasztja a méhszájat, igaz, hogy valamennyire feljebb van a széle minden irányban, mint volt - nyilván mert nő - de a méhszájról nem mozdul a közepe. Mindegy, a doki egészséges felfogású, örüljünk neki, hogy odanőtt, ahova akart, lényeg, hogy ellássa a gyereket. Márpedig ellátja, mert pontosan tankönyvi méretekkel rendelkezik a baba :) A magzatvíz is átlagos, szóval minden király. A görcsökre meg erre a maszatolós izére meg azt mondta, h pihi, pihi, meg punnyadás, meg pihi, meg esetleg lehet még emelni a gyógyszeradagon. Mondjuk ezzel most már csínján kell bánni, mert közelítem a max. adagot (ami napi 2x2) és én most tartottam 1+1.5nél - de akkor most a reggelit is felemelem másfélre, meg a magnéziumból is nagyobb adagokat szedek.

Terhesség így félidőben: pluszkilók: 2. Centik: mostanában csak a derékbőségem nő, olyan min. plusz 15, max kb plusz 20 centinél tartok (84 centi). Nemtom pontosan, hogy mennyi volt előtte, de ez most hirtelen durván hangzott! :O Mondjuk már abszolút eltéveszthetetlen a hasam. Hányinger nincs, max fogmosáskor, gyomorégés ritkábban, de azért előfordul. Mi van még? Néhány dolog már kicsit a nehezemre esik, pl. hajolgatni, gyűrni a hasamat, (görnyedten ülni, pedig azt sajna szoktam), fekve egyik oldalról a másikra fordulni, lábkörmöt vágni, meg ilyenek.

Egyebek: rengeteget pakoltunk itthon, elvileg jövő hétvégén lesz a bútortologatás - végülis ennyire redukálódott a lakásprojekt, szigetelés meg ilyenek nem lesz, csak átrendezzük a kisszobát. Ennek érdekében egy csomó dolgot bedobozoltunk és elpateroltuk. Ide kapcsolódó szuper fejlemény, hogy az anyósomék előkerítették azt a bölcsőt, amiben anno még a férjem is kezdte a pályafutását, tök szép fehér, lengőbölcső, de ki lehet peckelni, és akkor fixen függ. A férjemen kívül még jópár gyereket kiszolgált, nem mai darab, de frissen festve fogjuk megkapni. Nagyon örülök neki. Tegnap este már szemre is vételeztem, aztán meg anyósomék hintaágyába feküdve kipróbáltam, hogy milyen lesz benne a gyereknek. Jelentem, jó lesz! Ja, azt el is felejtettem, hogy megjöttek az íbéjes ruhák - már jó pár hete - és nagyon klasszak!

7 megjegyzés:

  1. Itt vagyok ragyogok! :) örülök hogy valószínűleg Kisláááány! Bár ha kisfiú lenne ugyanígy örülnék, de valahogy kislányos anyukának képzellek el. :)
    puszi Manner Kismami! :)

    VálaszTörlés
  2. Helló! Tök jót nosztalgiázom a soraidat olvasva. :) Ez a bölcső tuti lehet. Rakj fel képekeeeeeeeeeeet!! (Persze a piciről is!)
    A Manner név egyébként miből jött? Csak nem a csoki? :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Meske :)) de jó, már vártalak!!! Nahát, hogyhogy lányos kismamának tűnök? Annyira vicces, kezdettől fogva az volt a megérzésem, hogy fiú, és egyre biztosabb voltam benne! Még mindig nem éltem bele magam 100%ig, hogy lány :)

    Törpicur :))Te nem voltál ennyire paramami, emlékszem!! ;) de örülök, ha jól esik olvasni :) Képekkel egyelőre még várok, nem döntöttem el, hogy mit és mennyit (és hova) rakjak fel, ha egyáltalán... Meg még néhány alapvetőbb dolgot kéne megtanulnom, pl. hogy hogy lehet idelinkelni azokat, akiket olvasok :) de majd belejövök!

    VálaszTörlés
  4. Jó napot, estét, éjszakát kívánok Kismami! :) Így utólag is gratulálok a babaváráshoz és a félidőhöz is!
    Remélem nem baj, hogy így beestem /pirulós szmájl/
    Nekem Atinál volt egy ideig /kb a 26. hétig/ méhszájra nyúló lepény, de elvándorolt hála az égnek! Megbeszéltem vele, h van jobb helye is ;)

    VálaszTörlés
  5. Valóban nem voltam paramami, de nem is mentem át olyan szörnyűségeken, mint te... most olvastam el az összes előzményt... :S
    Meg azért emlékszem még a kis szívpöttyös mizériánkra, volt ott izgalom. És néha mérges tudok lenni a dokikra, hogy mennyire be tudják paráztatni a kismamát, és utána hetekig várjon egy leletre, borzasztó!
    No de mostmár minden ok!!! :) Mikorra vagy kiírva?

    VálaszTörlés
  6. Vicger :)) De jó, hogy idetaláltál! Köszi :) Hát igen, icipicit még reménykedem! Csúszik felfelé a lepény, de a méhszájhoz egyelőre ragaszkodik :)
    Törpicur: Hát igen, egyetértek... a legjobb (?) szándékkal, de néha rémesen rá tudnak ijeszteni az emberre! Decemberre vagyok kiírva, még Karácsony előtt. Háááát az még jó messze van, de azért remélem, hogy most már minden oké lesz.

    VálaszTörlés
  7. Csatlakozom törpicurhoz, képeket!!!
    Az ijesztgetéseket meg ne is mondd! Amúgy is a rossz dolgokat befogó hírekért felelős receptor a kismamák agyában ezerszer jobban kivan élezve ilyenkor, mint terhesen és még rá is tesznek egy lapáttal. :)

    VálaszTörlés