2010. július 30., péntek

Gyorshír #1: Mici ma délután több mint másfél órát aludt egyhuzamban (ez nálunk azért hír, mert ennyit egyhuzamban nagyjából hathetes kora óta nem aludt napközben). Sőt, tegnap is hasonlót produkált :)
Gyorshír #2: Már tök jól megül néhány másodpercig, sőt, a döntött háttámlájú babakocsiban ill. a pihenőszékben már majdnem fel is ül egyedül. Ma lencsevégre is kaptam egy pár másodperces ücsörgést, és hajszál híja, hogy fel is töltöttem a korábbi képekkel egyetemben...

... csak az akadályozott meg, hogy F kollégái olyan jól érezték magukat nálunk, hogy hajnali 1-ig maradtak... meg az, hogy a jobbik laptopom döglődése miatt a képeket elég nehéz levadászni (a régi laptopon nincs kártyaolvasó, viszont szabad hely is alig, plusz még lassabb is). Ám, mivel napok óta mindkét sd kártya is be van telve (már fotózáskor is törölgetni kell a korábbiakból), vettem egy nagy levegőt, és legalább a videókat bemásoltam ... aztán itt abba is hagytam, mert holnap elutazunk kicsit, és még csak épp hozzákezdtem a bepakoláshoz... . Bonyolult dolog ez a logisztika.

1 megjegyzés: