2010. július 23., péntek

Mégis panaszkodom

Hát ez az én Micikém rafinált kis béka, az biztos. Azt eszi csak meg, amihez kedve van. Az tökmindegy, hogy korábban valami ízlett neki, ha épp olyan kedve van, másodszorra nem kéri.
A papit ma komponenesekre szedtem:
A komponens: főtt krumpli összetörve + az ajánlás szerint kis extraszűz olivaolaj és reszelt parmezán (a kalóriatartalom növelése érdekében)
B komponens: A zöldségek főzőleve + (liofilizált) pulykahús
Szerintem mind a kettő finom volt. Egyikből se evett igazán. Meglepő módon összekeverve sem. Jött az aduász, barackot kevertem bele (ez már korábban volt, hogy bevált), hát mit tesz Isten, így se kellett neki. Mondjuk eddigre baromira ki is fáradtunk mindketten.
Utolsó reményként odaadtam a reggelről megmaradt banános-barackos rizspépet, azt is alig nyammogta, de végül azért megette. de ez kb 50 mili volt, vagyis semmi, hát gondoltam, adok neki pótlást. Jött a szokásos táp, amiből egyetlen kortyot se kért. Mindezt úgy, hogy igyekeztem kiéheztetni az etetés előtt, hátha akkor sikerül egy valamirevaló adagot betermelnie. Hát nem.

A doktornénik szerint elvileg napi 900 mili körül kéne ennie, min. 600 Kcal energiabevitellel. Hát össze se merem adni, hogy ma mennyit evett. Pedig már úgy örültem a 6 kilónak!

Itt egy kép viszont, amin grissino-t eszik.

2 megjegyzés:

  1. Ha dícséred a gyermeket a blogban, elromlik, ha panaszkodsz, megjavul. :) Legalábbis nálunk ez a trend. :) Akkor most javulás jön.... :)

    VálaszTörlés