2012. május 18., péntek

Még mindig a bili

Tök jól haladunk a szobatisztaság felé, egyszer már olyan is volt, hogy Mici a délutáni alváskor nem kapott pelust, és nem lett baleset. Mondjuk nem aludt nagyon hosszan... Anyósom szerint, amikor már éjszakára nem kap pelenkát, egy ideig mindig kell ébreszteni, és meg kell pisiltetni, hát ennek a gondolatától is fázom....
Egyébként vannak balesetek, tipikusan a bölcsiben akkor szokott lenni, ha kint játszanak, szerintem akkor valahogy megfeledkezik, vagy későn eszmél. Pont ma beszéltem a kedvenc dadusunkkal, azt mondta, hogy a mai is így volt, és amikor bent vannak, akkor mindig szépen szól, és segítséget kér (tartani kell a minivécén, olyan kis cuki). Itthon is adódik baleset, de többször pisil illetve kakil jó helyre, mint nem. Valahogy abban kéne ügyesnek lennem, hogy ráérezzek, hogy mikor jelent inkább zavaró tényezőt a pelenka. Nekem jobb érzés, hogy amikor eljön a bölcsiből, pelenkát kap, mert így nyugodt vagyok. Ha egyenest hazajövünk, az egy fél-háromnegyed óra, ha dolgunk van, akkor két óra is lehet, közben gyakran elalszik, egyelőre úgy érzem, hogy nekem így kényelmesebb. Végét keresni még magamnak is stresszes, hát még neki. De az igazat megvallva, eléggé szokott tiltakozni a pelenka ellen. Aztán meg általában, mikor levesszük, már van benne valami (ez, úgy  érzem, engem igazol), de nem mindig van, sőt, nagyon sokszor akkor is szól, hogy pisilni-kakilni kell, amikor pelenkában van (sőt, sokszor utána tényleg bele is termeli a bilibe, a mit kell), ergo a pelenka nem zavarja össze. Hát nem tudom, mi lenne az okos...

Mai aranyos:
(Hosszasan pakolászik a csipeszes kosárkában, nézegeti őket): Hát ez tök jó, ez a csipesz!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése