2009. december 3., csütörtök

Update

Helló, itt F. Nagyon rendesek vagytok, kedves kommentelők, hogy így ismeretlenül is bátorítjátok Mannert, igen jól esik neki. Bent van a kórházban, a kezdeti verbális paráztatás megvolt, mostmár csak a "Szigorúan fekszik egész nap, ugyé"zés van, majd fél-3/4 óra várakoztatás a ctg-n közvetlen utána. De ettől függetlenül jól van, könyveket olvas, netes rémtörténetekhez Porontyon és másutt, nem fér hozzá és ez jó. Orvosok, nővérek kedvesek, bunkó csak elvétve akad (egy), de már talán ő is megszelidült. Reggel és este van kötelező ctg, ma reggel volt ultrahang is, amin 3200 grammot saccoltak a babának és harántfekvésben van. Az első két napon egyedül volt egy kórteremben, most viszont bekerült egy frissen festettbe és van kettő szimpatkus szobatársa. Mind a hármójuknak fájt ma a feje a festékszagtól. 6 days to go.

5 megjegyzés:

  1. Kitartás :) Minden jót Nekik :))

    VálaszTörlés
  2. Szia F.!

    Jajj de jó, hogy írtál nekünk híreket. Már én is aggódtam, hogy mi lehet veletek.

    Hát, szegényt, nem irigylem, de ott tényleg nem lehet mást sem csinálni, mint feküdni, úgyhogy könnyű lesz szerintem betartania ezt az előírást. :)

    Sokat gondolok rájuk, már nem is sok idő van hátra, és llélekben együtt vagyok velük, még ha totálisan ismeretlen ember is vagyok számotokra. :)

    Csakis a legjobbakat kívánom Nektek!!!!

    Köszönjük még egyszer a híreket és megköszönjük, ha a továbbiakban is írsz majd nekünk pár sort.

    Üdvözlettel és erőt adó öleléssel:)

    Andrea

    VálaszTörlés
  3. Én is gondolok rátok, kérlek add át üdvözletem Mannernek és kérlek tartsd benne a lelket! :)
    Már gyönyörű 3 tagú családként fogtok hazatérni az otthonotokba! :)))
    Kérünk szépen továbbra is híreket ha lesz egy kis időd! :)

    VálaszTörlés
  4. Jajjjjj!!! Legyetek ám ügyesek!!! Nem lesz semmi gond! :o))))))Hajrááááááá!!!!!

    VálaszTörlés