2010. április 29., csütörtök

Azért erről megemlékezem!

... aztán lehet, hogy elkiabáltam a dolgot, de hátha mégsem...
Szóval, a nagy hír:

Tegnap egyáltalán nem kellett tápot adni a babónak!

Pótlást ugyan kapott, de azt is csak egyszer, este, és lefejt tejből, mert reggel még fejni is tudtam. Szmájli.
És tegnapelőtt is csak egyszer (szintén este) kapott tápot.

Úgyhogy kicsit hátba veregetem magam, mert jól megküzdöttünk a tejszaporításért.

Amúgy meg az van, hogy elég keveset alszik, az éjszakáink is megbolydultak kicsit - 3 hete tök zombi vagyok - , úgyhogy ezért sem tudok írni, pedig lenne miről, meg a képeket se tudom kiválogatni, meg felrakni, pedig tele mindkét gépem mindkét kártyája.
Most viszont épp rajtam szundikál egy ilyesmi kendőben (gyorsan ide is huppantam írni), előzőleg óriásit bömbölt - meg is ijedtem kicsit, még a szomszéd neonatológust is áthívtam - de nyilván az van, hogy hulla fáradt volt.

5 megjegyzés:

  1. De jó! Jó érzés ilyen bejegyzésre jönni.
    Persze nem a nem alvásra gondoltam :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes vagy, megéri bizony küzdeni!
    Jó lenne sok bejegyzést olvasni Tőled és gyönyörködni a Babócátokban! :)

    VálaszTörlés
  3. Kissé mégis elkiabáltam... de kitartok :))

    VálaszTörlés