2010. november 8., hétfő

Megint egy évvel...

... öregebb lettem. Hogy vajon bölcsebb is, az kérdés, bár tagadhatatlanul gazdagodtam bizonyos tapasztalatokkal az utóbbi évben.
Érdekes, a tavalyi szülinapomon is ezzel a címmel akartam írni, de aztán arról nem is lett bejegyzés. Pedig tavaly igen jó szülinapom volt, tök jól sikerült családi találkozóval, a rokonok kedvesek voltak egymással, és nagyon klassz / szép dolgokat is kaptam, és ott volt a hasamban a babóka... what more can you ask for?
Asszem, bizonyos tekintetben olyan jó már nem lesz sohasem.

Más tekintetben meg nyilván jobb lesz, csak meg kell tanulni értékelni azt, ami van.
Rá kellett jönnöm ugyanis, hogy én nem vagyok az a "repesek a boldogságtól" fajta, de még csak "úgy általában elégedett" sem...
Huhh, szívderítő szülinapi bejegyzés. Talán csak az van, hogy (valamikor) felnőttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése