2010. december 15., szerda

Fúúúj

Majd' egy órás kitartó munkával kitakarítottam a mosógépet. Nem elírás, a mosógépet. Mert ugye hogyan várható el a tőle, hogy tisztára mossa a ruhákat, ha ő maga mocskos?? Márpedig ez (az albérletben a százéves darab) egy retek.


Használtan kaptuk, már akkor is futottam vele egy kört, a szűrőjéből pl. kiszedtem egy fél pár zoknit. 
Szóval, már régóta készültem, csak hát az idő... de aztán ma végképp elegem lett, mert nem "szívja be" az öblítőt, miáltal illatosak sem lesznek a ruhák.
Váááááááá, anyámborogass, hihetetlen gusztustalan volt! A körmöm csak azért nem ment rá, mert gumikesztyűt húztam. Utána még 90 fokon beindítottam egy üres mosást is, csak mosogatószert raktam bele, meg egy kis fehérítőt. Azt nem mondanám, hogy tiszta lett, de sokat javult. Viszont az öblítőt továbbra se szívja be. Remek.....

Hát így mulatok én, nem maizenét rakok fel, meg éves beszámolót (de majd azt is).

1 megjegyzés:

  1. Puszi Manner,

    Egy nagyon aranyos játékra invitállak a blogomon, majd gyere nézd meg ha ráérsz! :)

    VálaszTörlés