2011. szeptember 19., hétfő

Tapasztalat, tapasztalat

.. hát az úgy volt, hogy a minap vettem három melltartót: egy púderkék csipkéset, egy szürkét és egy feketét (utóbbiak pamutosak), egy - mondjuk, hogy - fehérneműdiszkontban. Szükségem is volt rájuk, mert a szoptatás alatt elnyűvődött a többség, a szoptatás előttiek meg kicsik. Meg hát, eléggé, mondhatni röhejesen olcsók voltak. Mielőtt bárki bármit gondol, sietek hozzátenni, hogy nem akármi gagyikról van szó, mert oysho és h&m márkájúak. Ja, és utóbb azt is megnéztem: egyiket sem Kínában gyártották (hanem Európa különböző országaiban, na mindegy.) Na mármost, én sosem teszek ilyet, de az egyiket mosás nélkül felvettem, sőt egy egész napig viseltem is. Rohadt meleg nap volt, még este is bődült hőség és pára, és épp kimenőztük, ittunk, meg rohangásztam is Mici után egy sort, szóval dőlt rólam a víz. Na nem is húzom tovább, zuhanyzáskor mit látok? Hogy a melltartó teljes területe alatt a bőröm tiszta kiütés. Kicsit beszartam. Hát az tuti, hogy én az életben fel nem veszek többet soha semmit mosás nélkül!

Update: a kiütések múlnak - egyébként pont olyanok mint a babón a melegkiütések, de most már szerintem megmaradok. Csak valahogy az iszonyat furcsa, hogy csak ott vannak, ahol a melltartóval érintkezett a bőröm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése