2013. augusztus 21., szerda

Back

Vagyis visszajöttünk Angliába a nagy nyaralás után.

Mérleg (ottan):
- F-fel kettesben, nyaralás: 3 +1 nap
- családi (F+ Mici+én) nyaralás: 2+1, plusz induláskor Skóciában 4 nap
- F-fel kimenős este: min. 3, ebből egyszer moziban is voltunk, wow
- "kalandok": 2: kipróbáltam a hennás hajfestést, és voltam egy hangstúdióban (mármint csak meghallgatni egy készülő felvételt, nem én éneklek vagy ilyesmi)
- fogorvos: 2 (F és én 1-1)
- szuperség: vizi vidámpark és tr.p.c.arium látogatás
- családi perpatvar: 1 (manner vs anyós, sajnos a gyomorgörcs napokig tartott utána)
- kilók: +1.5 nekem, F-nek sztem plusz 3, Mici szerintem inkább centikben ért el eredményeket

Mérleg (itten):
- kiszáradt növény: 1 (a rózsa, mint már többször, de aztán valahogy mindig életre kel)
- muslica: kismillió (nem kellett volna egy hónapra ott hagyni azt a banánt a gyümölcskosárban)
- megromlott kaja: - (leszámítva a hűtőben hagyott további banánokat)
- mosnivaló: csomó
- ott(hon) felejtettük: két vadonatúj szuper horgolótű, 2 adag töpörtyű, eperlekvár (eddig, de lehet, hogy még beugrik más is, bár nagyjából ki-és elpakoltam...)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése