2014. szeptember 5., péntek

Na, szép...

Már jó ideje ki se nyitottam a blogot, és most is kicsit félve - titkon reménykedve, hogy nem az az utolsó bejegyzés ami. Mondjuk perszer furcsállanám, ha valaki írogatna bele.
Hát, jó sok mindenről lehetne írni, amit majd egyszer biztos megírok (vagy nem).
Címszavakban olyasmik történtek, történnek, hogy
- Jó úton vagyok a pályamódosítás felé. Már van nevem, vannak termékeim, sőt, boltocskám is és vevőim is. Tök izgi, élvezem. Részben ezért hanyagolom ezt a felületet.
- Mici kijárta az óvodát. Hétfőn kezdi a sulit. Elképesztő lesz egyenruhában, biztos sírni fogok, amikor először meglátom.
- Bazi sokáig (fél évig) nem jártunk otthon, amit a vége felé elég nehezen bírtunk. De aztán voltunk otthon másfél hónapot, ami szuper volt, Micivel múlt héten jöttünk csak vissza, F már korábban - elvégre ő dolgozik.
- Doktorrá avattak, óh. Azt mondjuk nem tudom, mikor lesz időm beleíratni a személyimbe, mert bele fogom, naná. 

5 megjegyzés:

  1. 4 évesen kezdi a sulit? Bátor! :)))

    VálaszTörlés
  2. Nincs választási lehetőség sajnos. Aki aug 31-ig betöltötte a 4 évet, annak el kell kezdeni (a reception yeart). És hát nem is Mici lesz a legfiatalabb, mert ő már 5 lesz decemberben, hanem nyilván az augusztusi gyerekek... mondjuk abba furcsa belegondolni, hogy otthon még 2 éve lenne a sulikezdésig... mondjuk azzal vigasztalom magam, hogy baromi más itt, mint otthon!

    VálaszTörlés
  3. Aha, igy értem. Hát igen, Petit mi azért nem irattuk most be, mert csak 4 éves 3 hónapos és lehet ott olyan, aki 5 éves 11 hónapos ugyanabban az osztályban... Jövőre sem ő lesz a legidősebb a májusi születéssel. Palikával már bajban leszünk, most egyértelmű volt, hogy mi van.
    És igen, nagyon más a suli itt!

    VálaszTörlés
  4. Nálatok van választási lehetőség eszerint? Jé... Hát itt nincs ez az opció, de gondolom amúgysem élnének vele sokan, az ovi olyan irdatlan drága, a suli meg ingyen van. Nekünk január közepéig le kellett adni a jelentkezést, és áprilisban megtudtuk, melyik suliba vették fel, és tavaly az ismerőseink fele költözködött, hogy a jelentkezési határidőig minél közelebb költözzön a kiválasztott sulihoz...

    VálaszTörlés
  5. akkor ez elég más, furcsa. :)
    aha, a szülő dönt, hogy 4 évesen vagy 5 évesen megy suliba a gyerek - ahogy olvasom a fórumokat, eddig 4 évesen mentek sokan, most pár éve az a trend, hogy várnak 5 éves korig. pedig az ovi itt is baromi drága, havi 1000 euro a full time, 9-5ig. :( a suli meg ingyenes, oké, de fél 2-ig tart. :( hülyén van ez kitalálva. :(
    január közepéig jelentkezés? hehehe, én már Palikát beirattam 2019-re. :D Petit tavaly tavasszal irattam be egy nem-vallásos suliba, még kérdés, bejut-e. a vallásosba tavaly ősszel irattam be és szerintem azt már buktuk. a gyerek 6 hetes korában már beiratják a szülők a jobb sulikba, múltkor olvastam egy suli honlapján, hogy sajnos, csak már megszületett baba jelentkezését tudják elfogadni. :D :D
    sajnos a távolság, közelség semmit sem ér, a szempontok a bejutáshoz:
    1) van-e keresztleveled?
    2) jár-e tesód az iskolába?
    3) hol laksz?
    szóval mi totál hátul kullogunk a listán, pedig itt van 5 percre egy szuper suli, de sajnos későn eszméltem és csak egy éve adtam be a jelentkezést, vagyis két évvel az iskolakezdés előtt. ez túl késő általában. :(

    VálaszTörlés