2010. január 23., szombat

Babamasszázs rulez

A védőnő mondta, hogy van ingyenes babamasszázs tanfolyam a rendelőben, hát elmentünk rá tegnap. Meg is tanultuk a láb és a pocak masszírozását. És milyen jól jött!!
Este, mikor Mici nyűgösködött - már többedik napja nem kakilt, ami elvileg normális, csak szegénykém kínlódik tőle - kitaláltam, hogy kipróbálom a tanult fogásokat. Már az első mozdulatok után láttam, hogy tetszik neki. Aztán a harmadik gyakorlatnál már egyértelműen látszott az arcán, hogy jól esik neki, megnyugodott és ellazult... Aztán kakilt egy kicsit. Aztán, ha már ilyen jól ment, végigmentünk a gyakorlatokon mégegyszer, ezalatt a gyakorlatsor alatt már szinte végig kakilt, de olyan mennyiséget, hogy szemem-szám elállt. És olyan jó volt látni, hogy a végére annyira megnyugodott! Egyetlen nyikk nélkült tűrte a popsitörölgetést, meg mindent, pedig máskor igencsak hangicsál.
Más: ismét kísérleteztem a kendővel. Most ülőtartásba raktam bele a babust. Előzőleg sírt, a szokásos etetés utáni kézben levős sétálgatós programot gondoltam így áthidalni. És csodák csodája, pár perc alatt megnyugodott, sőt, be is aludt. Mondjuk sajna fél óra után meg felébredt, de ne legyek telhetetlen. Asszem melege lehetett, nekem legalábbis az volt.

2 megjegyzés:

  1. Hordozókendőügyben most megdöntöttem a rekordot, kb. másfél órát aludt rajtam a kislány, közben elmosogattam és megborotválkoztam.

    VálaszTörlés
  2. A világ egyik legjobb dolga a masszázs :) s valahol ott van a sorban a kendőzés is.. előkelő helyen :)

    VálaszTörlés