2010. január 13., szerda

Egyedül

Tegnap hajnalban F visszament ügyeket intézni, meg megmutatni magát a munkahelyén, úgyhogy most egyedülanyuka (a kifejezés innen) vagyok péntek estig.
Hát basszus, nem sétagalopp. Mici tegnap reggel óta baromi nyugtalan. A tegnap még viszonylag oké volt, bár estére kinyúltam mint a liba, de a mai nap.... hát kikészültem.
Egyrészt összevissza eszik. Hajnal 1 és 7 közt nem eszik  - nem ébred magától, én meg nem ébredek fel arra, hogy ő nem ébred fel) azután 7körül eszik egy hatalmasat, azután kidől még, de egész nap hasfájós, vagy kézben akar lenni, vagy a csuda tudja. Tegnap résen voltam, és amikor kidőlt, hamm bekaptam a reggelimet, meg elmenetem zuhanyozni, ma viszont - mérlegelve, hogy fáradtabb vagyok vagy éhesebb - visszadőltem, és csak akkor keltem, amikor ő, vagyis 9kor. Na, azután nem volt megállás.
Másrészt egyáltalán nem alszik napközben. Ma sírdogált egyfolytában, néha hajlandó volt enni, néha nem, kézben volt végig - és ha néha úgy tűnt, elaludt, és megpróbáltam letenni, 5 perc múlva már kiabált.

Így történt, hogy délben jutottam oda, hogy reggelizzek (persze vonított közben is), és közben persze egész délelőtt azon rágtam magam, h el fog apadni a tej.... Mondjuk tényleg kevesebb lett, de el nem apadt, viszont a fejem úgy megfájdult, hogy azóta is szédelgek.
A tegnap még istenes volt, itt volt anyukám kicsit segíteni, ki is vittük picit a levegőre mikor sütött a nap - egyúttal felavattuk a babakocsit, tetszett neki - és utána még le is tudtam ugrani vásárolni (az utolsó előtti vécépapír guriga megkezdése mindig szorongással tölt el).
Tegnap délelőtt a doktornéni jött, ma a védőnő, és így egyedül ez is komoly logisztikai feladat, mert ha a kezemben van Mici, akkor nem tudom beengedni, aki jön, viszont ha leteszem, ordít. Mondjuk kézben is néha ordít. Hajjaj.
Ma délután idejött anyósom, életmentő volt, úgyhogy 4kor már be is tudtam fejezni az ebédemet, sőt zuhanyozni is tudtam. Most alszik, úgyhogy félkézzel vacsorázom, másik kézzel gépelek, és mindjárt jön a tesóm segédkezni a fürdetésben.
Ja, ma esemény is volt, mikor a védőnőt kiengedtem, akkor letettem Micit az ágyunkra hasra, és mire visszajöttem, átfordult! A helyzetet némileg árnyalja, hogy egyelőre még csak idegességében szokta kinyomni magát hasonfekvésben, és valószínűleg véletlenül billent át, de azért összevissza puszilgattam, hogy milyen ügyes. A hordozókendőnek meg nem találom a leírását, hogy hogy kell megkötni, meg beletenni a gyereket, pedig ma lehet, hogy segített volna...

5 megjegyzés:

  1. http://www.nandu.hu/magyar/hasznos/hasznos.htm

    Itt vannak kendő megkötési módok, meg nálam a blogban az egyik bejegyzésnél a kommentekben, mindjárt keresem is...
    http://www.youtube.com/watch?v=9ZE1L2avn5M
    http://www.youtube.com/watch?v=CeFLzbATJZ0
    http://www.youtube.com/watch?v=vKkowur9Jfk
    http://www.youtube.com/watch?v=vHQay2iFHKk&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=TLduLJFSJn4&feature=related

    nagyon tudom javasolni a kendőzést, meglátod nagyon fogja szeretni a hölgyike :) Nekem konkrétan az életemet mentette meg :D
    A forduláshoz pedig hatalmas gratula, nagyon vagesz a csaj, hogy így nyomja :DDDD Neked pedig nagy simi és kitartás, hamarosan jobb lesz, aztán majd megint rosszabb ;)

    VálaszTörlés
  2. Kitartás, hamar bele fogsz rázódni, a nyűgösség meg elmúlik, bármilyen nehéz is ezt elhinni időnként :-) ez is csak egy korszak, a kendőzés tényleg jó ötlet, ha matrica a gyerek. Pár hét még, max egy hónap, és lesz majd neki jó kis napirendje, és több időd lesz enni meg fürdeni, nekem volt olyan, hogy 3 napig ugyanazzal a copffal keltem fel, mint ahogy lefeküdtem, mert a fésülködés mint olyan nem fért bele az életembe :-D
    Ügyes vagy, jól csinálod, és legyél magadra nagyon büszke, ezzel együtt azonban szégyentelenül használj fel minden segítséget, amit csak ajánlanak.
    és HAJRÁF! :-)

    VálaszTörlés
  3. én a babakocsi mellé is ajánlanám a kendőt vagy erszényt, mert mikor már a karod szakadna le, mert állandóan tartani kell, akkor legalább ne karból tartsd, és még akkor neki is jó :-)
    szólj ha kell segítség!

    VálaszTörlés
  4. :) Én az első gyereknél teljesen elrontottam, folyamatosan kézben volt, szívtam is utána rendesen, 15 kiló felett már nem olyan buli a ringatás. Tudom, hogy ez most csúnyán hangzik, de ő az új kis jövevény, neki kell megtanulnia a napirendet nálatok, nem nektek teljesen alkalmazkodni hozzá. :)
    És kitartás, ügyes vagy. :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi Vicger, megnézem!
    Mirwen, lehet, hogy élnék vele!
    Viv, ühüm, ettől én is félek, hogy totál megszokja azt, hogy kézben van...

    VálaszTörlés