2012. szeptember 24., hétfő

Első nap az oviban

Az első nap várakozáson felül sikerült, és már megint megállapítottam, hogy hihetetlen édes gyerekem van.

Este, mikor altattam, mondtam Micinek, hogy holnap csak elmegyünk, megnézzük az óvónéniket és a csoportot, és végig ott leszünk vele. Aztán reggel mondta F, hogy rosszul emlékezett, 15 percre már ma is ott kell hagyni. Úgyhogy helyesbítenünk kellett, amire már rögtön mondta is Mici, hogy akkor ő sírni fog. Egyébként nagyon nyugtalan volt (egyébként én is), este tök nehezen aludt el, és reggel korán kelt.

Na, megékeztünk az oviba, rögtön megtaláltuk a szekrényét, és elmondtak pár dolgot (mit hova tegyünk, ilyesmi), aztán bementünk a csoportszobába. Rajtunk kívül még egy kisfiúnak volt az első napja a mai, ha jól értettem. Az óvónénik két középkorú, nagyon barátságos néni, mondjuk a vagány fiatal dadusokhoz képest nagy kontraszt, de szerintem aranyosak lesznek ők is.
Hát, ahogy ott álldogáltunk kissé esetlenül F-fel (aki dolgozni ment tovább amúgy, és mehetnékje volt), és minden szülő pikkpakk megpattant, egyszer csak megkérdezte az egyik óvónéni, hogy mikor megyünk el, és jött a feketeleves, hogy elvileg ebéd előtt kellene visszamenni érte. Ez csak azért volt baj, mert tök máshogy tudtuk, és mást is mondtunk Micinek, másfelől látszott, hogy nagyon nem akarja, hogy elmenjünk, egyszer el is pityeredett. Amúgy a többi gyerek nagy kedvében volt, kivéve egy kínai kislányt, aki hol bömbölt, hol csak roppant fájdalmas arccal csücsült a földön, és nem vett részt semmiben (a szívem szakadt érte). Végül megbeszéltük M nénivel, hogy oké, akkor elmegyünk csak negyed órára, és utána visszajövünk Miciért, nem várjuk meg az ebédidőt. Közben már Mici a kezemben volt, és mire ezt így szépen letárgyaltunk - korábban Micivel is beszélgettünk, mondtuk, hogy mindenkinek elmegy az anyukája, apukája, és majd jönnek vissza mindenkiért - szóval, mire M néni rábólintott, addigra Mici azt mondta, hogy megérti, hogy el kell mennünk. Hát ettől kicsit meghatódtunk F-fel. És aztán zokszó nélkül átment M néni kezébe, majd együtt vissza játszani. Így végül 1 és negyed órát volt ma "egyedül".

Mikor visszamentem, azzal fogadott M néni, hogy Mici szuperül viselkedett, icipicit sírt az elején, aztán bekapcsolódott a játékba, és még a cumit is odaadta (tudom, majd egyszer leszokunk, nagyon függő.) Mielőtt eljöttünk, pisilt a wc-be, így legalább a mosdót is felfedeztük. Baleset nem volt.

Délután, amikor alvás után mondtam, hogy holnap is megyünk oviba, akkor mondta, hogy igen, de sírni fog, amikor anya elmegy. Erre mondtam, hogy a legtöbb gyerek sírdogál, ez természetes, de az ovi jó és érdekes, és megyek érte nemsokára. Erre közölte, hogy akkor nem fog sírni.

Csapó 2 holnap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése