2009. november 19., csütörtök

Beléptünk a 9. hónapba!

Legalábbis a kis lenti számláló szerint. Hurrá!
Vagyis már csak 1 hónap lenne elvileg hátra, de az ismert okok miatt már csak nem egészen 3 hét.... a gondolatba is beleborzongok, hogy 3 hét múlva ilyenkor már túl leszek a császáron, és talán már kézbe is kaphatom ezt a kis ugrifülest aki még mindig nagyon aktívan tölti a napjait idebenn.
Hűha....
Ma megyek a második CTGre, és a derékkörméretem már igencsak közelíti az 1 métert (egész pontosan 99 centi) nagyon vicces.

(...és még annyi mindenről tudnék írni, ma délután vagy holnaptól most már nem hanyagolom a blogot, de addig még letiltottam magam...)

5 megjegyzés:

  1. Annyira hihetetlenül repül az idő!!!!
    Párod itthon tud majd lenni a nagy eseménynél igaz? :)
    puszi!

    VálaszTörlés
  2. hűűha! izgi ez már! :-)

    VálaszTörlés
  3. Hűűű. :) Jön az izgi. ;)

    VálaszTörlés
  4. Téynleg izgi! Élvezd ki az utolsó szabad napokat, menj moziba, színházba, barátnőzz, masszíroztass, mittomén, most egy darabig nem lesz lehetőséged, ami nem baj, meg tök normális, de emlékszem, amikor Pömpöllér megszületett, konkrétan két hétig nem mentem ki a házból, aztán két hét után elmentem a boltig, és úgy néztem a világot, mint aki újjászületett, hogy jéé, fák, jéé, felnőtt emberek, jéé, bakancs van a lábamon, annyira belebújtam a babaszagba. :-) A kicsikkel már nem cicóztam ennyit, nem is tudtam volna, de az az első emlék annyira megmarad, hogy hirtelen megszűnik a külvilág. Irigyellek ám, mert nemsokára a kezedben lehet egy friss, ropogós, utánozhatatlan illatú kis újszülött, és annál csodásabb érzés tényleg nincs. Drukk, és tessék jelentkezni, hogy minden oké!

    VálaszTörlés
  5. Meske: Igen, itthon lesz. Csak be nem fogják engedni, mert ebben a kórházban a császáron nem lehet bent.
    Mirwen, Picuranyu: Ne is mondjátok... :) vagy inkább :o
    Chipie: Hihi. Na a kiélvezés az lesz, hogy hazajön a férjem, és ha minden jól megy, lesz még 3 napunk kettecskén, mielőtt bevonulok a kórházba... :)

    VálaszTörlés