2010. március 14., vasárnap

Átfordult

Mici teljesen egyedül átfordult a hasáról a hátára!
A részmozdulatok külön-külön már megvoltak hetekkel ezelőtt (kinyomás, kihomorítás, hason a láb magasba emelés), és segítséggel, ha a lábát neki tudta vetni pl. az ember kezének, már többször is megcsinálta F állítása szerint (én valahogy eddig sose láttam). Egyszer nagyon régen már véletlenül sikerült ugye, de akkor is csak a végeredményt láttam, magát az eksönt nem.

Most a habtapétán (köszönjük, anya!) játszottak F-fel, amikor megfordult, ekkor még F kitámasztotta a lábát, és felkiáltott, hogy megfordult, erre odasereglettünk anyával, hasra tettük újra, és tök egyedül átfordult. Irtó édes volt, mert utána kissé megszeppent arcot vágott, de gyorsan felkaptam és megpuszilgattam, úgyhogy nem sírt.

2 megjegyzés:

  1. gratulálok!
    (és kezdek aggódni, amiért emká még mindig nem...)

    VálaszTörlés
  2. Köszi :)
    Lehet, hogy Emká titokban már rég forog!

    VálaszTörlés