2011. március 7., hétfő

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Most már tényleg elég. Még ki se jöttem az előzőből, már megint lecsapott rám valami kór. Láz, fejfájás, torokfájás, nyakfájás, fülfájás. Még annyi jó van legalább, h az orrom tisztul, hihetetlen mik jönnek ki néha (bocs). És elegem van az itteni dokiból is, összevissza rendel, nem lehet elérni, felír egy antibiotikumot, h szedjem öt napig, és a gyógyszertárban 2 dobozzal adnak a receptjére (=14 nap). Hát én egy dobozzal szedtem be, az öt napot amúgy is furcsálltam, azok után, h egy dobozban 7 napi volt, és kb jól is voltam, mikor elfogyott, szóval nem gondolkodtam a másodikon. Amúgy is olyan szar szájízt adott, h enni is alig volt kedvem (de legalább fogytam másfél kilót haha).
És elegem van, h nincs semmi segítségünk, h ilyenkor F nem tud dolgozni menni (lázasan nem vihetem Micit a böcsibe, F-nek kell)...
És még vannak a k...va munkák is, amiket még mindig nem tudtam befejezni, mert 1.) nappal totál lefoglal Mici, meg a vele kapcsolatos ill. egyéb teendők...  2.) 2 hónap éjszakázás után egyszerűen képtelen vagyok többre  3.) ilyen állapotban meg egész egyszerűen mindenre képtelen vagyok, a létezés is fáj.

Jajjajajj, mi lesz így???
Nagynéném halálára, és arra, hogy senki nem tudott tőle elbúcsúzni, egyszerűen igyekszem nem gondolni, mert totál kikészít.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése