2013. április 28., vasárnap

Miciszáj

Mici: Volt egy kisfiúm*, aki meghalt**...
Anya (itt közbevágtam, hogy): Meghalt? Ó, az nagyon szomorú....
Mici: Volt egy kisfiúm, még nem halt meg, csak kezdett meghalni...
(itt sajnos kibukott belőlem a nevetés, aztán megmagyaráztam, hogy nem így mondjuk)

"Képzeld, anya, két autó összeütközött. És amikor kezdtek karambolni...." (szerintem ezt a kezd valamit csinálni még az olasz nyelvből menthette át)

"Amikor a Sári nem engelmeskedik..."

"Amikor a kisfiam rosszatlankodik, megmondom neki, hogy ezt nem szabad!"

"Apa, ha még egy ilyet mondasz, előveszem az erőspaprikát és megerősítelek!" (fogalmam sincs, hogyan érti, de a nyomaték kedvéért fenyegetőleg feltartja a mutatóujját)

"A Rebecca Rabbit (t.i. a Peppa Pigből) öregi nyúl"

"Amikor az óvónéni azt akarja, hogy leüljek, azt mondja, hogy Ölle, ölle!" (azért én díjazom, hogy megpróbál megtanulni pár szót magyarul....)

ja, és még egy: "a vonaton sokan ültek, mert nagyon sok huzata volt" (t.i. sok kocsit húzott maga után)



*Számtalan történetet talál ki a "gyerekeiről" - valójában általában a babáiról, és rendre így kezdődnek, hogy "Volt egy kisfiúm / kislányom, aki..."
**A halálról már beszélgettünk egyszer-kétszer, például annak kapcsán, hogy nekem már egyik nagyszülőm se él, de F-nek van egy nagypapája és egy nagymamája.

2 megjegyzés: