2009. szeptember 4., péntek

25. hét

Számításaim szerint ma betöltöttük a 25. hetet. Ennek örömére az oldal aljára odavarázsoltam egy vonalzót, oldalra mondjuk jobb lett volna, csak úgy olvashatatlanul pici a szöveg.
Az átlag súly ezen a héten 700 gramm, vagyis a rugdalózó kis pocakmanó már kb. 3/4 kiló:) és tutira nő is szépen, legalábbis derékkörméretben elértem a 90 centit. Mostmár majdnem ez a legszélesebb pontom, ha beszorulnék valahova, akkor jó eséllyel hassal szorulnék be, mint Micimackó.
Tegnap voltam ilyen 2. trimeszteri vizsgálatokon, (vérvétel, stb), hát ez roppant kalandos volt, és jövő szerdán mehetek megint, mert kiderült, hogy a terheléses cukorvizsgálat előtt még éhgyomri cukorszintet is mérnek, hogy egyáltalán terhelhető vagyok-e. Jelentem, terhelhető vagyok. A glükózlimonádé-ivástól mondjuk tartok picit, remélem, nem hányom ki. Eredmények szintén jövő héten.
Terhességi tünetek: a hasam egyre nehezebb, a hasfalam gyakran húzódik. Gyomorégés sajna van, és egyre jobban megterhel az evés, ahogy nő a hasam. Az alhasam fáj néha, nem tudom, talán azért mert ott a baba feje. Amúgy már egészen fent, a bordáim környékén rugdos, ja, és már kétszer csuklott is. Édespofa.

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok a 25. héthez! :)
    Nekem igazán valahogy innen kezdett meglódulni a pocakom és innentől kezdve indult be Kristóf úgy igazán. :)
    Egyszer egy pocakfotóval is meglephetnél ám minket. ;)

    VálaszTörlés
  2. Már csak 100 nap!!! Látom nálatok is röpül az idő!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. 100 nap.... Atyaég!!!!!!!! :))))))))))) Kicsit nem figyelsz oda, és már babázol! :DDDDD
    A beszorulással vigyázz ;) Micimackó is polcként funkcionált Nyuszinál :DDDDD

    VálaszTörlés
  4. Hűű tényleg nagyon repül az idő. És én is kíváncsi lennék már arra a pocakra. :)

    VálaszTörlés
  5. Hahó-hahó! Hogy vagyunk kérem szépen? ;)

    VálaszTörlés
  6. Köszi a lelkesedést :) most egy kicsit igyekeztem pótolni az elmaradást.

    VálaszTörlés