2009. szeptember 21., hétfő

Paff

... nem, nem a bűvös sárkány, én vagyok kissé paff.
Történt ugyanis, hogy ma reggel csörög a telefon, a dokim hívott. Igen, ilyen szuper dokim van, egy valóságos tündér.  Szóval, azt mondja, hogy megszervezett nekem szerdára soron kívül egy UH-t, valami nagyfőnökkel, hogy jól megnézzék ezt a placenta-dolgot, aztán eldöntsék, hogy mi a teendő.
Azt mondta a doki, hogy sajna ez egy olyan dolog, hogy bármikor beindulhat olyan mennyiségű vérzés, hogy esetleg be sem érek a kórházba, ezért mérlegelik, hogy befektetnek. Mondtam ugyan, hogy dehiszenénfekszem, de erre azt válaszolta, hogy mégis jobb, ha a közelben vagyok, tudja, hogy nem hangzik jól, de a baba és az én életem is nagyon fontos. Úgyhogy jól beparáztam, nem nagyon vágyom arra, hogy a következő hónapokat kórházban töltsem (de persze ha menni kell, nincs mese). Szerdáig ilyenekkel nyugtatom magam:
- végülis a 9. hét óta nem véreztem, ami pozitív
- más panaszom se nagyon volt, csak az a kis 2napos görcsölés
- a méhszájam zárt
Ha ezek még szerdán is így lesznek, akor hátha nem dugnak azonnal kórházba. A telefonban azt mondta a doki, hogy a 30. heti UH-t nyugodtan intézzem, remélem, hogy addig még "szabadlábon" hagynak.

9 megjegyzés:

  1. húúú drukkolok Manner, hogy csak ha nagyon muszáj, akkor kelljen befeküdnöd!!!!
    Persze ahogy írtad: ha menni kell, hát kell...
    de rmeéljük nem kell még!
    puszi!
    Meske

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Benéztem hozzád, remélem nem baj. :) Gratulálok a kislányhoz. :)

    VálaszTörlés
  3. Drága Meske, babonából nem köszönöm meg, de nagyon jól esik! :) puszi!

    Szia Reni, üdv itt! Dehogy baj, örülök, hogy benéztél! Hogy találtál rám?

    VálaszTörlés
  4. Tündinél láttalak. :) Őt én is rendszeresen olvasom. Nagyon sajnálom, hogy személyesen nem ismerhetem. :)

    VálaszTörlés
  5. Egyébként, ha időd engedi és kedved is van, nézz be nyugodtan hozzánk Te is. Puszi

    www.lilublogja.blog.hu

    A blogspotos végül nem készült el. :)

    VálaszTörlés
  6. Nyugi-nyugi, no para. :) Nem lesz semmi baj, a dokid csak nagyon elővigyázatos, és ez jó. Jobb félni, mint megijedni, de nem lesz semmi baj, hidd el!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Jaaj nagyon szépen alakul az a pocak :)
    Nagyon jó hogy ennyire alapos az orvosod, és én is nagyon drukkolok hogy minden rendben legyen.
    Ha csak a 30.héten kéne menni, onnantól már nincs sok. Kitartás!!!
    puszi

    VálaszTörlés
  8. Uhh, remélem, nem kell befeküdnöd. ;)

    VálaszTörlés