2009. október 20., kedd

Hmm

Az előbb - épp egy ímélre készültem válaszolni - amikor konstatáltam, hogy hiába pötyögök, egy fia betű sem jelenik meg a képernyőn. Vissza gomb, frissítés, újra reply, pötyögök, ugyanaz. A gép (laptop) meg közben hűségesen kerreg. Na, ennek fele se tréfa, elkezdem bezárogatni a kb 5 böngészőablakot, hátha csak lassú, újra próbálok írni, semmi. Huhh. Nyomom a controlaltdel-t, hogy nézzük má' meg mi van, min kerreg annyira, ha nem csinál semmit? Fütyül kijönni a feladatkezelő. Na, ezen a ponton leizzadtam, egy nagy munka végén járok, ha most bedöglik a gép, akkor végem.Kínomban bezárok minden ablakot, kilépek, újraindítom a gépet - ehhez mind csak a touchpad-en kattintgatok, ez legalább megy.
Gép elindul újra, rendszer szép lassan feláll, kezdem elölről.... és akkor rájöttem... hogy a külön billentyűzetet, amin gépelek, kihúztam az előbb, amikor kimentem a konyhába inni.

Tudom én, hogy beszűkült tudatállapot, egyre dekoncentráltabbak a kismamák a vége felé, na de ENNYIRE? (Már értem, hogy a troubleshootereket miért úgy kezdik, hogy "ellenőrizze, hogy be van-e dugva a kábel", meg hasonlók. Biztos kismamákra gondoltak közben.)

Kihúzni a billentyűzetet amúgy azért szoktam, mert tőlem jobbra, egy széken van a laptop, a billentyűzetet viszont balra, mellém az ágyra szoktam letenni, amikor épp nem kell, viszont könnyen belátható, hogy nehezebb felkelni, ha az embernek még egy kábel alól is ki kell bújnia közben. A  külön billentyűzetre meg egyébként az a magyarázat, hogy fekve nem tudok máshogy gépelni, így se nagyon, mert a hasamtól már nem látom a billentyűzetet rendesen, ráadásul a kis pocakpocok nem szreti nagyon, ha van valami a hasamon, időnként a billentyűzetet is lerúgná, a lapotopt mégse tehetem oda!

3 megjegyzés:

  1. :D
    Bár szerintem ez nem csak a kismamisággal jár együtt. Én mióta a diplomadolgozatomat írom hasonló gondokkal küzdök, például már fél órája kínlódtam, hogy az usb-s egerem miért nem működik a laptopon, mire párom felhívta a figyelmemet, hogy talán be kellene dugni a gépbe. Szóval átérzem a helyzeted.

    VálaszTörlés
  2. Edina, megnyugtat, hogy vannak sorstársak :)

    VálaszTörlés