2009. július 12., vasárnap

Addikt

Az utóbbi két nap az íbéjen lógtam.
Hullámokban szokott rám törni a féktelen íbéjezhetnék, általában valamilyen konkrét céllal, de akkor nagyon rá tudok kattanni. Legutóbb laptoptáska ügyében böngészgettem, az esküvőm előtt meg különböző esküvői kiegészítőket hajkurásztam nagy elánnal (innen lett gyönyörű cipőm, kesztyűm és fátylam, hogy csak néhány fontosat említsek). Mondjuk az esküvős shopping annyiból könnyebb volt, hogy épp abban az országban éldegéltünk, ahonnan a dolgokat rendeltem - annyiból meg nehezebb, hogy a ruhám viszont, amihez passzolnia kellett a dolgoknak, itthon volt, úgyhogy erősen bíztam abban, hogy jól emlékszem a színre. Mostanában, itthonról kicsit fáradságosabb a dolog, mert egy csomó UK seller valamiért nem szívesen postáz külföldre.
Ezúttal kismamaruha-vadászat volt a cél. Eddig elég sikeresnek mondható az akció, 4 listingből, amire licitáltam, 3 az enyém lett, úgyhogy elvileg szert tettem már: 2 hálóingre, 1 pizsamára, 2 farmerra, 2 nyári hosszúnadrágra, 1 kényelmes nacira, 1 pulcsira, 1 kardigánra, 3 hosszúujjúra, 1 ujjatlan felsőre - ezek mind ilyen bundle-ökben voltak, több összecsomagolva. A méretek miatt nagyon kíváncsi vagyok, nem mintha nem tudnám a sajátomat, csak arról fogalmam sincs, hogy mekkorára növök ugye. Mondjuk szerencsére a kismamaruhák legtöbbször úgy vannak kitalálva, hogy a terhesség előtti mérethez igazodnak, vagyis remélhetőleg nem lesz szükségem 5 mérettel nagyobbra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése