2009. július 14., kedd

Ha már felújítás

Van a szüleimnek egy kis hétvégi háza, és pár hete ott is felújítás van. Bevezetik a vizet, lesz fürdőszoba, új, hőszigetelt ablakok, kívülről szigetelik a házat, egyszóval komfortosítva, téliesítve lesz. Eddig csak nyáron volt kellemes kint lenni, gyerekkorunkban csomót aludtunk is kinn, szuper volt lavórban mosdani, tücsökciripelésre elaludni, meg a teraszon reggelizni.
Nahát, hirtelen ötlettől vezérelve, ma kimentem a "telekre" a szülőkkel, megnézni, hogy hogy áll a felújítás, meg azért, mert anyukámnak megígértem, hogy ötletelek vele konyha-berendezés, burkolás és csempeválasztás ügyekben. Hát végül elég hosszú program kerekedett belőle, és én, aki totál elszoktam az ilyesmitől az elmúlt két hónap alatt, eléggé kifáradtam. Igazából nem is az álldigállás volt a legrosszabb, vagy az, hogy jöttem, mentem, hanem az autózás, olyan szinten rázott, hogy a végén már majdnem jajgattam.
Jó volt végre kiszabadulni a négy fal közül, megintcsak az újságos volt a nagy fless hazafelé úton, jól be is tankoltam egy-két szaklappal. Mondjuk talán ennyi edzés nem árt, és remélem, a bambino sem neheztel meg... de azért lehet, hogy jobban kéne vigyázni magunkra, ez már kissé távol esik a szigorú fekvéstől, úgyhogy holnap és holnapután pihenés, és becscszó ki se teszem a lábamat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése