2009. július 15., szerda

Shopping még

Íbéj rulez! Ma megvettem két bandázst (olyan rugalmas derékpánt, amivel el lehet takarni a növekvő pocakot, vagy akár a gatya derekát, télen derékmelegítőnek is jó), és a kettő került annyiba postaköltséggel, ideszállítással, mintha itthon egyet vennék, de ahhoz még el is kell menni a boltba, ami ugye mostanság nem igazán adott.
Aztán megnyertem még egy felsőrészes bundle-t, hűű, négy álomszép, kettő meg cuki. Holnap még egy szoknyákból és nyári ruhákból álló kupacra tervezek lecsapni, remélem sikerül!
Tulajdonképp viccesnek tűnhet, hogy nagyrészt itthon vagyok, ennek ellenére egyre-másra szerzem be a cuccokat, de pillanatnyilag 1 olyan naci van, amiben kényelmesen elvagyok, a tecskóban múlkor vett fekete macskanaci (najó, leggings). Van még egy tök kényelmes melegítőalsó is, de mint a neve is mutatja, kánikulában nem az igazi. És hát ebben a kettőben nem igazán tudom kitenni a lábam az utcára, pedig néha muszáj... erre a célra van két lennadrágom, amiket olyankor vettem, amikor volt rajtam 1-2 kiló plussz, de mostmár mindkettő csak úgy jó, ha a hasam alatt van a derekuk, ülve viszont így is kényelmetlenek. Pólók tekintetében is durvul a helyzet, a testhezálló fazonok vagy szorítanak (sőt, lenyomnak! hahaha), vagy egyszerűen felcsúsznak a hasamon. Szóval jól fog jönni 1-2 kényelmes, lengébb holmi. Kis szerencsével még a nyáron meg is érkeznek.
Ami vicces, hogy a hasam kezd elég látványos lenni, konkrétan olyan, mintha a derekam szélesebb lenne, mint a csípőm, bizonyos szögből legalábbis (igen, a medencém elég keskeny). Néha már most tök nagynak érzem, aminek persze nagyon örülök, de bele sem merek gondolni, mekkora lesz majd.

4 megjegyzés:

  1. Emlékszem, mikor én megvettem a bandázsomat. :) De azért egy jó kismamanadrág aranyat ér. ;) Nekem szépen ki is szolgálta az idejét.

    VálaszTörlés
  2. Hű, picuranyu, köszi, hogy ezeket írod! Néha eszembejut, hogy nem vásárolok-e minden haszontalan hülyeséget összevissza. De ez a bandázs olyan praktikusnak tűnt!

    VálaszTörlés
  3. Szia Manner.
    Néhány napja jutottam el Hozzád Picuranyutól.
    Gratulálok a picihez!
    Vásárolj csak, a lelked megnyugtatja :)
    Üdv: Szabina

    VálaszTörlés
  4. Szia Szabina! Üdv itt! :) köszi a gratulációt! Majd megpróbállak én is megkeresni!

    VálaszTörlés