2009. július 9., csütörtök

Mindenféle

Na jó, összeszedem magam...
Szóval itthon volt az én uram, aki Másikországban dolgozik, és - ahogy ez ilyenkor lenni szokott - felpörgött az élet. Én most elvileg eléggé pianóban nyomom, erről majd később, ennek ellenére volt nagy jövés-menés. Pénteken elmentünk pl a tecskóba, ahol már ezer éve nem jártam (meg máshol se), egy kisebb nagybevásárlást rendezni, kajákon kívül még volt pár kifejezett terv is, úgymint pl. passzés derekú nyári gatya, persze ezek egy részéből semmi se lett, de sebaj. Legalább kimozdultam végre, ez volt a főlényeg, legutóbb egy hónapja volt hasonló : anyóséktól hazafelé autókázva megálltunk tankolni, és szilaj örömömben a benzinkút shopjában vagy 4 női magazinnal is feltankoltam magam. A vásárlás végül olyan jól sikerült, hogy gyűjtöttünk egy csomó pontot, úgyhogy hajrá serpenyők! (van még ilyen hülye, aki gyűjti?). Aztán ennyi még nem volt elég, délután elmentünk H.-hoz, azután meg a szüleimhez, hogy végre hadd lássák a vejüket.
Jaigen, mert emiatt a pihenősdi miatt kénytelen voltam 2 hónapja hazaköltözni a szüleimhez - jobb az ellátás (szmájli) - és a saját lakásomba csak akkor megyek vissza, amikor itthon van az ember. Hazaérve ki is döglöttem, már rég nem jöttem-mentem ennyit, kerek perec ki is jelentettem, hogy én bizony ki nem dugom az orromat a lakásból szombaton.
Na, aztán vasárnap meg családlátogatás, ebéd anyóséknál, ami most azzal volt megfejelve, hogy itthon van a férjem amerikai unokatesója családostul-porontyostul, úgyhogy volt nagy gyerekricsaj, rohangászás, autóversenyzés, részemről némi meneküléssel fűszerezve. Bazira kifáradtam megint, de utána muszáj volt még felmenni K. papáékkhoz is, (férjem nagypapája és a 3. felesége), egy kis látogatásra. Nagyon kedvelem őket, bár nem túl easygoing csapat, délután nemhogy látogatni, de még telefonálni se illik hozzájuk.
Otthon nekilendültünk aztán a már említett dobozolós projektnek, és egészen látványos fejlődést értünk el, vacsorázni már nem is volt túl sok kedvünk, akkora trakta volt ebédkor, de persze a hűtő kiürítése érdekében azért tettünk lépéseket, elvégre férj másnap hajnalban visszautazott Másikországba, és ilyenkor a hűtő tartalmának nagy részét átszállítom a szüleimhez.
Hétfőn meg nekivágtam némi házimunkának, semmi komoly, 2 adag mosás, teregetés, mosogatás, meg cuccom összepakolása, amit 3 hétre átszállítok a B rezidenciára, közben szétment otthon az internet, meg ahogy kell, a telefon is, hajrá júpíszí- úgyhogy ledíleltem, hogy kijöjjenek megnézni, szerintük modemhiba. Szerdán már jönnek is. Nem király? Marhára örülök, hogy lesz egy plusz köröm emiatt.
Plusz becserkésztem a házmestert vízóradiktálás és egyéb nyalánkságok ügyében, ja, és reggel meg még a vízvezetékszerelő is jött, aki miatt le kellett mennem a kapuhoz, mert ugye a kaputelefon is betojt - az utóbbi félévben kb tizedszerre. Hajráhajrá.
Surprise, surprise, estére kivoltam, mint a liba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése