2009. július 6., hétfő

Tervek

Az van, hogy kitaláltam, hogy rendezzük át a kisebbik szobát. Illetve még korábban azt találtam ki, hogy adjuk el a lakást, és vegyünk egy nagyobbat, de végül ezt a tervet elnapoltuk, és maradt a rendezkedés. Hétvégén egész végig terveket gyártottam: kivágtam papírból a bútorok alaprajzát, majd a lakás alaprajzán tologattam a kis papírszeleteket, és az értelmesebbnek tűnő verziókat lerajzolgattam. Nem is értem, hogy hét éve, amikor berendeztem a lakást, miért így alakítottam ki, ahogy most van... már borzalmasan zavar egy-két dolog! Pedig emlékszem, hogy akkor is hetekig rajzolgattam előtte.
Most viszonylag gyorsan ment, merthogy új bútort nem igazán akarok venni, lévén, hogy előbb-utóbb úgyis el fogjuk adni a lakást. Szóval a meglévő bútorokkal próbálok gazdálkodni, maximum megválni vagyok hajlandó egysmástól. Nagy felhalmozó vagyok ám, bár nem akkora, mint mondjuk a húgom, de tény, hogy rengeteg dolog felgyűlt az évek alatt, úgyhogy próbálok kemény szívvel szelektálni. A projekt beindításaképp el is kezdtünk dobozolni.
A lényeg az, hogy az ágyat akarom máshova rakni, meg valahogy utólagosan szigetelni két falat, ami télen eléggé ki szokott hűlni. A hőszigetelős tapétán meg a lambérián gondolkodtam, de egyikkel sincs túl sok tapasztalatom. Valaki próbálkozott már valamelyikkel? Ötletek? Tapasztalatok?

2 megjegyzés:

  1. Egyikkel sem próbálkoztunk hőszigetelés miatt, de vannak ezek a hőszigetelő kartonok vagy micsodák. Anyumék az egész házat így szigetelték ki belülről, majd arra ment a tapéta és nem panaszkodnak. ;)
    Amúgy szabad linkelnelek? ;)

    VálaszTörlés
  2. Szia Picuranyu!! Óriási velkám, mint első kommentelőmnek :) köszi a tippet, utánaérdeklődöm!
    Persze, hogy szabad, megtiszteltetés :)

    VálaszTörlés